breadcrumb

News

4 modi megliu per identificà u diossidu di titaniu reale è falsu

Metudu fisicu:
A manera più faciule hè di paragunà a sensazione, u diossidu di titaniu falsu hè più slippery, è u diossidu di titaniu veru hè più astringente.
Risciacquate cù l'acqua, fate un pocu di diossidu di titaniu nantu à e vostre mani, i falsi sò faciuli di lavà, ma i veri ùn sò micca faciuli di lavà.
Pigliate un vetru d'acqua, lanciate u diossidu di titaniu in questu, ciò chì floate hè veru, è ciò chì si stalla hè falsu (s'ellu hè un pruduttu mudificatu attivatu, ùn hà micca travagliatu).

Metudu chimicu:
Mischiatu cù calcium ligeru o calcium pisanti: aghjunghje l'acidu sulfuricu diluitu o l'acidu chloridicu, a prisenza di bolle d'aria pò fà l'acqua di calce chjaru, perchè u carbonate di calcium reagisce cù l'acidu per pruduce diossidu di carbonu.
Mixed with lithopone: aghjunghje l'acidu sulfuricu diluitu o l'acidu clorhidric, ci hè un odore di ova putridu.
Fattu di vernice di lattice, u ferru rossu hè aghjuntu, è u culore hè scuru, chì indica chì u poviru putenza di oculistica hè diossidu di titaniu falsu o di mala qualità.

Ci hè dui altri modi megliu:
Utilizendu u listessu PP + 30% GF + 5% PP-G-MAH + 0.5% diossidu di titaniu, u più bassu a forza, u più veru u diossidu di titaniu (rutile).
Sceglite una resina trasparente, cum'è ABS trasparente + 0.5% diossidu di titaniu, è misurà a trasmittanza di a luce.A più bassa a trasmittanza di a luce, u più reale u diossidu di titaniu.


Tempu di post: Jul-28-2023